|joi, octombrie 22, 2020
  • Follow Us!

Descopera cat de mult iti poate influenta Instagram dezvoltarea afacerii! 

people-2570925_1920

 

Iti amintesti de copilul popular din scoala care a organizat o petrecere pentru intreaga scoala, cand parintii lui erau plecati din oras? Stiai ca se va vorbi  despre ea tot restul vietii, dar totusi, nu erai sigur daca sa mergi sau nu …Asa este Instagram. Petrecerea secolului. Doar ca aceasta petrecere ar putea juca un rol vital in succesul afacerii tale.  Iar pentru a afla de ce, poti citi in continuare cateva informatii extrem de importante, iar mai apoi, poti alege sa urmezi cursuri de Instagram, cu ajutorul carora ii vei afla toate secretele.

Iata ce ar trebui sa cunosti despre Instagram:

  • Instagram a ajuns la 500 de milioane de utilizatori de la lansarea sa in 2010.
  • Facebook a cumparat Instagram in 2012, pentru un miliard de dolari (la acea vreme, erau doar 30 de milioane de utilizatori).
  • Peste 60% dintre utilizatorii Instagram se conecteaza zilnic, ceea ce o face a doua cea mai implicata retea (o poti ghici prima? Sugestie: incepe cu un “F”).
  • 30% dintre utilizatorii de internet sunt pe Instagram.
  • 90% dintre utilizatorii Instagram au varsta sub 35 de ani.
  • Peste 40 de miliarde de fotografii au fost distribuite.
  • Instagram urmareste pana la 3,5 miliarde de like-uri in fiecare zi.
  • 48,8% dintre branduri sunt pe Instagram.
  • Colaborarea cu brandurile pe Instagram este de 10 ori mai mare decat Facebook, de 54 de ori mai mare decat Pinterest si de 84 de ori mai mare decat Twitter.

Dar asta este doar o bucata din placinta. Iata 4 motive principale pentru care ar trebui sa incepi cursurile de Instagram pentru a-ti face cunoscuta afacerea pe aceasta platforma de social media, intr-un mod corect:

1. Valoarea vizualului

90% din informatiile transmise creierului sunt vizuale. Asta inseamna ca indiferent de produsul tau, trebuie sa-l prezinti intr-un mod vizual. Conform studiilor, continutul cu imagini relevante obtine cu 94% mai multe vizualizari decat continut fara imagini relevante, ceea ce face din Instagram punctul de plecare perfect pentru partajarea imaginilor produsului / marcii tale.

2. Constientizare si vanzari

Majoritatea cumparatorilor sustin ca social media este o „influenta puternica” pentru efectuarea unei achizitii. De fapt,  38% afirma ca sunt influentati de social media cand vine vorba despre un brand, iar 35% sunt influentati de retaileri pe retelele de socializare . Social media vinde. Si  Instagram este una dintre cele mai bune metode de a „vinde” produsul.  Este o sansa de a permite utilizatorilor tai sa decida ce vad si ce nu. Si asta functioneaza. Daca te urmaresc pe Instagram, atunci iti pun in valoare brandul si este mult mai probabil sa faci o achizitie. Si nu uita de cea mai noua caracteristica Instagram: profilul de afaceri. Acum poti crea un cont proiectat pentru afacerea ta, care include un buton de contact sau directii spre locatia ta.

3. Insta Fun

Suficient cu afacerea pentru o secunda. Instagram este doar o distractie simpla. Este o sansa pentru tine sa fii creativ, relaxat si sa lasi lumea sa vada cine esti cu adevarat in spatele fatadei tale de afaceri. Cu cat esti mai relaxat si transparent pe Instagram, cu atat vei castiga mai multi adepti, mai multa implicare, mai multa constientizare si, in cele din urma, vei obtine mai multe vanzari.

4. Angajarea clientilor

Pe langa efectul Instagram asupra constientizarii brandului, ofera si o oportunitate de implicare a clientilor, care iti vor aduce aprecieri si comentarii utile.

De ce sa nu folosesti in avantajul tau toate beneficiile aduse de Instagram? Si de ce sa nu utilizezi acest de instrument de marketing pentru a-ti creste afacerea? Descopera tot ceea ce trebuie sa cunosti prin intermediul cursurilor de Instagram si vei fi cu adevarat satisfacut de rezultate!

 

Leave a Response