|duminică, mai 31, 2020
  • Follow Us!

Sparle si soparle, 27.04.2020 

soparla-cu-volanas
  • Pe un site de socializare, deputatul „cioban” Cristian Buican se laudă cu „realizările” guvernului liberal Ludovic Orban în materie de autostrăzi, cu precădere autostrada Sibiu-Pitești, numai că realitatea este cu totul alta. În cele șase luni de guvernare, premierul Sică Mandolină nu a semnat nici un contract de execuție pe celelalte patru sectoare din autostrada Sibiu-Pitești, tronsonul Boița-Sibiu, pe care s-a început lucrul, are contract semnat încă din martie 2019, atunci când la guvernare… era PSD. Așa că „nu mai „mințiți poporul cu televizorul” domnule Buican, pentru că actuala conducere a Ministerului Transporturilor și a CNAIR nu a mișcat un deget pentru a face pași concreți pentru autostrada în cauză! Tot la capitolul „laude de sine”, deputatul Buican mai spune că s-a început lucrul la autostrada Brașov-Sighișoara, dar așa ceva nu există, poate cel mult un tronson de… cale ferată.

 

  • Chiar dacă nu există un cadru legislativ în acest sens, s-a înrădăcinat obiceiul de atribuire de denumiri de străzi sau cartiere unor personalități post-mortem care au contribuit la istoria localității în cauză sau a țării. Numai în județul Vâlcea nu s-a respectat „cutuma” deoarece există o stradă în orașul Bălcești cu numele… deputatului Anton Mițaru. Nimeni nu contestă aportul deputatului Mițaru la promovarea în Parlament a legii privind declararea Bălceștiului oraș, dar, din câte știm, încă numitul Anton Mițaru… trăiește bine mersi.

 

  • Conform raportului administratorului judiciar al CET Govora, în perioada 1-12 decembrie 2019, societatea a efectuat transportul și manevra pe calea ferată a unei cantități de 18.904 tone cărbune, din care 6.734 tone de la Depozitul Alunu și 12.169 tone de la Depozitul Berbești. În data de 12 decembrie 2019, s-a finalizat contractul subsecvent la acordul cadru încheiat între CET Govora și CFR Marfă. Deoarece oferta transmisă de CFR Marfă la cererea de reofertare pentru încheierea unui nou contract subsecvent era inadmisibilă pentru CET Govora, depășind prețul acordului cadru, din data de 13 decembrie 2019 nu se mai transportă cărbune de la depozitele Berbești și Alunu pe calea ferată, deoarece nu s-a mai putut încheia un alt contract cu CFR Marfă. Încă din luna martie 2019 a fost încheiat contractul cu SC Bica SRL, în urma unei proceduri de licitație deschisă.

Leave a Response