|miercuri, decembrie 2, 2020
  • Follow Us!

Cartwright Group aprovizionează Hermes cu mai multe vehicule CNG 

Hermes CNG

 

Cartwright Fleet Services (CFS) continuă să sprijine Hermes în a-și reduce și mai mult amprenta de carbon, prin livrarea unei comenzi semnificative de vehicule pe bază de gaz natural.

Prin adăugarea a 48 de tractoare Iveco, Hermes conduce acum una dintre cele mai mari flote de vehicule alimentate cu gaz natural comprimat (CNG) din Regatul Unit. Ajungând la timp pentru vârful sezonier, acestea vor înlocui unitățile diesel pe rutele de trunking.

Comanda vine în urma unui proces de testare reușit în care au fost implicate 30 de tractoare CNG, pe care Cartwright Fleet Services le-a furnizat către Hermes anul trecut, ca parte a unei comenzi mai mari ce cuprindea 244 de furgonete de livrare și 70 de tractoare cu închiriere contractuală incluzând și întreținerea pe timp de cinci ani.

În timpul procesului de testare, Hermes a făcut economii semnificative cu privire la costurile de funcționare ale vehiculelor CNG în comparație cu echivalentele diesel convenționale. În plus, a fost redusă atât amprenta sa de carbon, cât și oxizii nitroși (NOx) cu 200.000 kpa.

Cartwright Fleet Services face parte din Grupul Cartwright, renumitul producător de vehicule comerciale și remorci.

Sursa: https://www.gnvmagazine.com/en/the-cartwright-group-supplies-hermes-with-more-cng-vehicles/

 

 

În România, Denisson Energy, firmă membră a grupului Antares, și Asociația Gazului Natural pentru Vehicule NGVA România dezvoltă proiectul CNG România, care vizează implementarea a 9 stații de alimentare a vehiculelor cu gaz natural comprimat (CNG ) de-a lungul coridoarelor pan-europene.

Proiectul, în valoare de 5,2 milioane de EUR, este derulat în cadrul programului CEF al Agenției pentru Inovație și Rețele (INEA) a Comisiei Europene și este cofinanțat de Uniunea Europeană cu 85% din valoarea acestuia.

Detalii despre proiect și stadiile de implementare puteți găsi accesând www.cngromania.eu.

Notă: Responsabilitatea privind această publicație revine integral autorului. Uniunea Europeană nu este responsabilă pentru modul în care sunt utilizate informațiile publicate.

Antares bun

Leave a Response