|joi, februarie 27, 2020
  • Follow Us!

Solaris vinde 40 de autobuze Urbino CNG către Vy Buss din Suedia 

CNG autocar

 

Solaris a semnat un contract pentru furnizarea autobuzelor cu emisii reduse catre compania Vy Buss AB. Acest transportator suedez a decis să cumpere 40 de vehicule cu gaz natural comprimat (CNG): 24 Solaris Urbino 12 CNG și 16 Solaris Urbino 18 CNG. Aceste autobuze vor prelua operațiuni în Gävle, capitala județului Gävleborg.

Acest oraș suedez, situat în Golful Bothnia, este locul unde vor fi livrate autobuzele alimentate cu CNG la mijlocul anului 2020.

„Ne bucurăm că am putut începe colaborarea cu Solaris, o firmă care îndeplinește cu atenție cerințele X-trafik și Vy Buss AB. Primim atât vehicule cât și soluții gata, cum ar fi, de exemplu, asistență tehnică pe o perioada de zece ani. Aceasta înseamnă că datorită colaborării cu Solaris, garantăm cele mai bune condiții pentru a asigura satisfacția clienților noștri și pentru a crește ponderea transportului public în cooperarea noastră cu Gävle ”, a declarat Andreas Ehrenborg, director tehnic la Vy Buss AB.

Autobuzele CNG îndeplinesc norma de emisii europene riguroase Euro 6. Autobuzele Solaris Urbino 12 CNG vor oferi 31 de locuri, în timp ce autobuzele de 18 metri vor avea 45 de locuri (inclusiv patru rabatabile).

Sursa: http://www.ngvglobal.com/blog/solaris-sells-40-urbino-cng-buses-to-swedens-vy-buss-0904

În România, Denisson Energy, firmă membră a grupului Antares, și Asociația Gazului Natural pentru Vehicule NGVA România dezvoltă proiectul CNG România, care vizează implementarea a 9 stații de alimentare a vehiculelor cu gaz natural comprimat (CNG ) de-a lungul coridoarelor pan-europene.

Proiectul, în valoare de 5,2 milioane de EUR, este derulat în cadrul programului CEF al Agenției pentru Inovație și Rețele (INEA) a Comisiei Europene și este cofinanțat de Uniunea Europeană cu 85% din valoarea acestuia.

Detalii despre proiect și stadiile de implementare puteți găsi accesând www.cngromania.eu.

Notă: Responsabilitatea privind această publicație revine integral autorului. Uniunea Europeană nu este responsabilă pentru modul în care sunt utilizate informațiile publicate.

Antares bun

Leave a Response