|vineri, februarie 21, 2020
  • Follow Us!

Iveco Bus va livra 250 de autobuze CNG către Republica Coasta de Fildeș 

CNG autocar

După o primă comandă semnificativă în ianuarie 2018 pentru 400 de autobuze Crossway Low Entry și 50 de autobuze Crealis alimentate cu gaz natural comprimat (CNG), guvernul Coastei de Fildeș și Abidjan Transport Company SOTRA au comandat alte 200 Crossway LE și 50 Crealis „Natural Power”.
Cu această nouă comandă, vor exista peste 700 de autobuze urbane Iveco care operează în Abidjan, cel mai mare oraș și fosta capitală a Coastei de Fildeș, afirmă compania.

Noua comandă a fost semnată in data de 5 iulie 2019, la Ambasada Coastei de Fildeș din Paris, în prezența lui Amadou Kone, ministrul Transporturilor din Coasta de Fildeș; Meité Bouaké, directorul SOTRA și Sylvain Blaise, șeful Global Product Line Bus de la Iveco.

Cele 200 de autobuze Crossway LE și cele 50 autobuze Crealis NP de 18 metri, vor contribui la extinderea rețelei de transport public din capitala Abidjan, prin completarea celor 400 Crossway LE și 50 Crealis NP aflate deja în funcțiune.
Comanda confirmă astfel angajamentul ferm al guvernului Coastei de Fildeș și SOTRA de a opera cu vehicule ce au impact redus asupra mediului și de a implementa „autobuze de transport public de înaltă calitate”, potrivit companiei.

 

Iveco Bus to deliver 250 CNG buses to Cote d’Ivoire

În România, Denisson Energy, firmă membră a grupului Antares, și Asociația Gazului Natural pentru Vehicule NGVA România dezvoltă proiectul CNG România, care vizează implementarea a 9 stații de alimentare a vehiculelor cu gaz natural comprimat (CNG ) de-a lungul coridoarelor pan-europene.

Proiectul, în valoare de 5,2 milioane de EUR, este derulat în cadrul programului CEF al Agenției pentru Inovație și Rețele (INEA) a Comisiei Europene și este cofinanțat de Uniunea Europeană cu 85% din valoarea acestuia.

Detalii despre proiect și stadiile de implementare puteți găsi accesând www.cngromania.eu.

Notă: Responsabilitatea privind această publicație revine integral autorului. Uniunea Europeană nu este responsabilă pentru modul în care sunt utilizate informațiile publicate.

Antares bun

Leave a Response