|sâmbătă, august 15, 2020
  • Follow Us!

În Argentina numărul conversiilor pe CNG este în creștere în 2019 

argentina-gnc

 

Creșterea constantă a prețului combustibililor tradiționali în Argentina a fost însoțită de un alt fenomen în 2019: în primele patru luni ale anului numărul vehiculelor convertite la gaz natural comprimat (CNG) a crescut cu 16%. În total au fost 47.026 de conversii.

Daca în perioada ianuarie – aprilie 2018 numarul de conversii a fost de 39.580, crescând cu 34,7% față de primele patru luni ale anului 2017 (29.373 conversii), în acceași perioada a acestui an s-au realizat cu 7.446 mai multe conversii pe CNG, conform datelor furnizate de Entitatea Națională de Reglementare a Gazelor (Enargas).

Specialiștii în domeniul auto susțin că numarul mare de conversii este cauzat de creșterea costului de întreținere a autoturismelor pe benzină.

Prețul benzinei premium vândută în Buenos Aires (una dintre cele mai ieftine din țară) este de 42,01 pesos / litru, în timp ce la stațiile de CNG prețul a fost în aprilie de 16,5 USD / metru2, conform Enargas.

Clasamentul provinciilor cu cel mai mare număr de conversii până în prezent în 2019 este condus de Buenos Aires, cu 24.656 de conversii, Córdoba (7.536), Santa Fe (3.297), Mendoza (2.256), orașul Buenos Aires (1.836) și Tucumán (1.830).

 

http://www.gnvmagazine.com/en/crecio-la-conversion-de-automoviles-argentinos-a-gnc-en-el-primer-cuatrimestre-de-2019-2/

 

În România, Denisson Energy, firmă membră a grupului Antares, și Asociația Gazului Natural pentru Vehicule NGVA România dezvoltă proiectul CNG România, care vizează implementarea a 9 stații de alimentare a vehiculelor cu gaz natural comprimat (CNG ) de-a lungul coridoarelor pan-europene.

Proiectul, în valoare de 5,2 milioane de EUR, este derulat în cadrul programului CEF al Agenției pentru Inovație și Rețele (INEA) a Comisiei Europene și este cofinanțat de Uniunea Europeană cu 85% din valoarea acestuia.

Detalii despre proiect și stadiile de implementare puteți găsi accesând www.cngromania.eu.

Notă: Responsabilitatea privind această publicație revine integral autorului. Uniunea Europeană nu este responsabilă pentru modul în care sunt utilizate informațiile publicate.

Antares bun

 

Leave a Response