Iniţiativa privată feminină în România se dovedeşte a fi o forţă economică veritabilă pe care nimeni nu o mai poate neglija. O treime din antreprenoriatul românesc este de gen feminin. Mărturie stau şi cele peste 50 de experienţe antreprenoriale de succes, adunate şi istorisite autentic, în volumul “Forţa economică a femeilor”, coordonat de Andreea Paul, lect.univ.dr. şi deputat PNL, recent publicat la Editura Polirom. Munca şi visul s-au dovedit motoarele cele mai puternice care au alimentat curajul femeilor de a intra în lumea afacerilor.
Structurată în trei părţi, cartea dezvăluie istoricul business-ului feminin românesc, realităţile şi provocările economice ale femeilor în România actuală, comparativ cu celelalte state din Uniunea Europeană, instrumentele de sprijinire şi politicile publice de interes pentru antreprenoriatul feminin. Recomandările sunt deosebit de utile pentru femeile care doresc să pornească o afacere.
Totodată, în acest volum am găsit şi răspunsul la întrebarea: câte femei au reuşit în competiţia feroce a mediului de afaceri vâlcean? 36% din antreprenoriatul vâlcean este de gen feminin. Mai concret:
Web Design by DowMedia