Regista, aplicația de registratură care reduce cu până la 60% timpul în care românii stau la cozi în instituții și companii

luni, 7 decembrie 2015

 

Regista, o aplicație completă de registratură distribuită de Adwin Software, asigură gestiunea electronică a registrului de intrări și ieșiri din organizaţiile care lucrează cu un flux mare de documente, prin clasificarea, distribuirea și repartizarea acestora către angajați pentru puncte de vedere, rezoluții, informare și rezolvare. Unul dintre principalele beneficii ale aplicației este reducerea substanțială, cu până la 60%, a timpului pe care oamenii îl petrec stând la cozi în instituții și companii.

Aplicația permite controlul documentelor de registratură, distribuirea eficientă a informațiilor, precum și generarea facilă și accesul instant la rapoarte specifice. Regista nu necesită instalare, putând fi utilizată direct în browserul de internet, iar datele beneficiază de securitate completă și de copii de siguranță (backup). Utilizatorii au control total asupra funcțiilor registrului de intrări și iesiri și găsesc rapid informațiile de care au nevoie datorită interfeței de utilizare intuitive care facilitează accesul rapid la toate funcționalitățile principale. În plus, Regista permite implementarea de funcționalități noi, la cerere.

Regista este o aplicație de tip SaaS (Software-as-a-Service) care simplifică viaţa cetățenilor şi a instituţiilor. Practic, cererile din partea persoanelor care se adresează organizațiilor publice sau private sunt adăugate în software-ul de registratură, apoi acestea primesc un număr de ordine, iar cererea este redirecționată automat către departamentul care o soluţionează. De cealaltă parte, operatorii sunt notificați în legătură cu înregistrarea noilor cereri și primesc alerte pentru documentele cu termen de rezolvare apropiat.

„Datorită Regista, oamenii stau la o singură coadă. Înainte luau cozile la rând: mai întâi, pentru a rezolva o problemă, se așezau la coadă, la un anumit departament. De acolo erau trimiși la registratură pentru a primi un număr de înregistrare. Își așteptau rândul la Registratură, iar după ce primeau numărul de înregistrare se întorceau la departamentul de la care au plecat și se așezau din nou la rând, luând coada de la capăt. Acum, cu ajutorul Regista, angajații din departamente dau direct numere de înregistrare, nemaifiind necesară plimbarea oamenilor de la un ghişeu la altul. Din trei cozi a rămas una singură şi aceea mai mică”, a declarat Cătălin Anton, Adwin Software.

Regista nu colectează date de la clienți, iar dezvoltatorii aduc în permanență îmbunătățiri și noi funcționalități aplicației.

Pentru cititorii ziarului nostru am negociat o reducere de 20%, dacă semnează contractul până la sfârşitul anului 2015. Pentru a beneficia de discount, menţionaţi ZIARUL DE VALCEA în câmpul „Mesaj” din formularul de contact de pe site-ul www.regista.ro.

Adwin este o firmă care implementează soluţii de software, atât în instituțiile publice, cât şi pentru companii private. Adwin configurează Regista, aplicaţia de registratură destinată organizaţiilor care lucrează cu un flux mare de documente de intrare-ieșire. Pentru mai multe informaţii vă rugăm să contactaţi reprezentantul companiei, Cătălin Anton, la adresa de e-mail [email protected] sau la numărul de telefon 0723 649 989.

Dacă și tu te-ai lovit de statul la mai multe cozi pentru rezolvarea aceleiași probleme, distribuie acest articol celor interesați.

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

  • PUBLICITATE

  • https://www.mocanuvicentiu.ro/
  • PARTENERI MEDIA

  • © 2024 Ziarul de Valcea. Toate drepturile rezervate.

    Web Design by DowMedia

    Ne gasiti si pe