Şpârle şi şopârle, 12.02.2015

miercuri, 11 februarie 2015

• Mai sunt puţine săptămâni şi se împlineşte un an de când semi-primarul Ion Gigi Matei taie şi spânzură singur prin Râmnicu Vâlcea, fără grija vreunei confruntări cu un scrutin electoral adevărat în viitorul apropiat. Merită să facem un scurt „bilanţ negru” al celui care tinde să devină CEL MAI INCOMPETENT PRIMAR AL RÂMNICULUI din istoria urbei. Oraşul arată ca după război, plin de şantiere interminabile, sufocat de gropi sau mizerie şi cicatrizat de urmele vizibile pe toate străzile şi trotuarele de la şanţurile săpate de firmele care au înlocuit ţevi sau alte utilităţi. Dăm numai câteva exemple de zone în care se vede delăsarea conducerii Primăriei Râmnicului pe mână cu firmele care au executat lucrări de introducere sau schimbare a utilităţilor: strada şi trotuarele de pe Avram Iancu; strada şi trotuarul de pe M.V. Popescu, de la pasajul „Tudor Vladimirescu” la bariera de la „Vâlceana”; trotuarul de pe Bulevardul Luceafărului (în dreptul Şcolii nr. 10); aleea pietonală de sub Pasajul „Tudor Vladimirescu” până la bariera de la Dovali; strada şi trotuarul de pe Remus Bellu, de la Agenţia de Mediu până la sensul giratoriu de la Kaufland, etc, etc.

• Se aude că Dumitru Tărăşenie, consilier judeţean PNL, a fost numit deja în consiliul de administraţie al Spitalului Judeţean Vâlcea. Ar fi un lucru bun dacă s-ar confirma această ştire, având în vedere că Dumitru Tărăşenie s-a luptat singur în ultimii ani cu „mafia” care controla achiziţiile de medicamente şi instrumente medicale din cadrul Spitalului Judeţean.

• În noul Master-Plan General pe Transporturi, prezentat recent de Ministerul Transporturilor, se prevede alocarea de fonduri pentru linia de cale ferată Vâlcea-Vâlcele. Pentru terminarea întregii lucrări sunt estimate costuri de 785 milioane de euro, proiectul urmând a fi depus pentru finanţare din fonduri UE din alocarea bugetară 2014-2020. Chiar dacă actualmente nu este deschisă traficului feroviar, calea ferată Vâlcele-Vâlcea este una dintre cele mai impresionante lucrări de infrastructură din România. Printre lucrările de artă se numără două tunele: Gibei (2250 m, unul dintre cele mai lungi din țară) și Ploștina (1910 m), trei viaducte mari: Topolog (1440 m, cel mai mare din țară), Sâmnic (540 m) și Sâmnicel (270 m), precum și alte viaducte mai mici (şase la număr), un pod peste râul Olt și altul peste râul Argeș.

• Ca urmare a neînţelegerilor din cadrul noului PNL Vâlcea, s-a decis amânarea schimbării din funcţia de vicepreşedinte al Consiliului Judeţean Vâlcea a lui Dumitru Persu. Astfel, „bolşevicul” Persu profită de „tensiunile” dintre Bulacu şi Buican, pe tema sprijinului consilierului judeţean Ştefan Prală, şi mai are timp la dispoziţie să respire, cel puţin până în luna martie. Spunem asta pentru că la şedinţa ordinară din 17 februarie a CJ Vâlcea nu este trecut... nici un proiect de hotărâre privind revocarea din funcţie a lui Dumitru Persu!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

  • PUBLICITATE

  • https://www.mocanuvicentiu.ro/
  • PARTENERI MEDIA

  • © 2024 Ziarul de Valcea. Toate drepturile rezervate.

    Web Design by DowMedia

    Ne gasiti si pe