|vineri, septembrie 25, 2020
  • Follow Us!

Firmele „de casă” ale lui Frâncu vor încasa cei 5 milioane euro de la reabilitarea podului de peste Olt? 

134347_134347_190913_emilian_francu.mp4.snapshot.1

Unitatea Administrativ Teritorială Municipiul Râmnicu Vâlcea lansează proiectul „Reabilitare pod peste râul Olt” finanţat în cadrul Programului Operaţional Regional, Axa prioritară 1 – „Sprijinirea dezvoltării durabile a oraşelor-poli urbani de creştere”, Domeniul major de intervenţie 1.1 – ”Planuri integrate de dezvoltare urbană”. Proiectul se subscrie Planului Integrat de Dezvoltare Urbană a Municipiului Râmnicu Vâlcea, fiind unul dintre proiectele individuale ce fac parte din acest plan şi acoperă componenta de reabilitare a infrastructurii urbane a conceptului de dezvoltare urbană integrată susţinut de Axa 1 din POR. În data de 30.05.2013 a fost semnat Contractul de Finanţare aferent proiectului, între Ministerul Dezvoltării Regionale şi Administraţiei Publice, Organismul Intermediar Agenţia pentru Dezvoltare Regională Sud – Vest Oltenia şi Unitatea Administrativ-Teritorială Municipiul Râmnicu Vâlcea. Bugetul proiectului este de 5 milioane de euro, din care valoarea contribuţiei nerambursabile alocate este de 21.309.844,28 lei. Perioada de implementare a proiectului este de 26 de luni, începând cu data de 30 mai 2013. Obiectivul general al proiectului: prin scopul propus, proiectul de faţă contribuie la dezvoltarea urbană integrată a Municipiului Râmnicu Vâlcea ca pol de dezvoltare urbană. Proiectul are ca obiectiv specific reabilitarea podului existent peste râul Olt prin intervenţii la elementele de construcţie, pentru îmbunătăţirea calităţii infrastructurii de transport urbane şi desfăşurarea traficului rutier în condiţii de siguranţă. Lucrările constau în: executarea unei plăci de suprabetonare pe podul principal şi pe viaductele de acces, cu refacerea completă a grinzilor de parapet; repararea zonelor degradate ale tablierului, grinzilor şi consolei de trotuar; precomprimarea adiţională a podului principal; executarea hidroizolaţiei podului principal şi a viaductelor de acces, inclusiv calea pe pod; înlocuirea dispozitivelor de acoperire a rosturilor de dilataţie cu dispozitive moderne, durabile, etanşe, amplasate numai pe culee, înlocuirea gurilor de scurgere; repararea culeelor şi pilelor podului principal şi a viaductelor de acces. De asemenea, se vor realiza marcarea şi semnalizarea rutieră specifică.

 

Leave a Response