|joi, noiembrie 26, 2020
  • Follow Us!

Un candidat la primărie şi psihiatrul său 

Un candidat la primărie şi psihiatrul său

Unul dintre candidaţii cu nume pentru Primăria Râmnicului merge periodic la secţia de psihiatrie a Spitalului Judeţean, apoi urmează un tratament prescris de unul dintre cei mai cunoscuţi medici din municipiu. Desigur, nu există o lege care să-i oblige pe candidaţi să îşi declare starea de sănătate fizică şi mai ales psihică, dar să ai un primar dependent de psihiatrul său nu e o bucurie pentru niciun cetăţean. Desigur, deontologia şi legislaţia îl obligă pe medicul candidatului respectiv să nu facă publice datele din fişa medicală, dar asta nu înseamnă că noi nu trebuie să tragem un semnal de alarmă şi să informăm publicul asupra situaţiei. Ba chiar să publicăm respectiva fişă medicală, la o adică.
Cum poate fi identificat candidatul cu probleme psihiatrice? Simplu. Este când foarte agitat, când extrem de apatic, este când certăreţ, când parcă absent din peisaj. Apropiaţii lui ştiu când apar aceste schimbări ale stării psihice şi, uneori, îl pot observa când îşi ia pastilele. De asemenea, candidatul respectiv are obiceiul să spună, în mod repetat, că el e calm şi nu se enervează.
L-aţi recunoscut? Nu e greu deloc…

Șmecheria pentru care un candidat se dă câştigător în sondaje

Emilian Frâncu, candidatul PNL la Primăria Râmnicului Vâlcea, se dă câştigător şi anunţă că sondajele îi sunt avantajoase într-un mod zdrobitor. Colegii săi, care ştiu că situaţia nu stă deloc astfel, se întreabă pe ce se bazează Frâncu, de ce se prezintă el atât de încrezător. Ne face plăcere să le oferim liberalilor din zonă singura şi adevărata explicaţie a teatrului electoral pe care îl joacă Emilian Frâncu.
După cum ştie tot Râmnicul, Frâncu a umblat luni de zile după sponsorizări pe la oamenii de afaceri din zonă, cerându-le bani fie pentru el direct, fie pentru televiziunea pe care o controlează. A ajuns astfel să solicite sume uriaşe, până la 400 de milioane de lei vechi. O parte dintre constructori şi alţi oameni de afaceri au plătit, o parte nu s-au achitat de promisiuni, de unde şi dorinţa lui Melin Frâncu de a scoate banii pe ultima sută de metri. Bani pe care nu îi contorizează nimeni şi care îi pot rămâne candidatului, ca unic profit, după o campanie condusă spre eşec.
Pentru a scoate însă “mălaiul” , candidatul are nevoie să fie considerat câştigător. De aici zvonurile lansate şi sondajele umflate. Unii nu câştigă alegerile, dar se imbogăţesc de pe urma campaniei.

(www.criterii.ro)

Leave a Response