|marți, noiembrie 24, 2020
  • Follow Us!

Fidelitatea, recompensată prin campania “Recomandă BRD” 

Fidelitatea, recompensată prin campania „Recomandă BRD”

A doua parte a lunii mai le aduce clienţilor BRD – Groupe Societe Generale un nou set de avantaje în cadrul campaniei promoţionale „Recomandă BRD pentru refinanţarea creditelor”. Campania se desfăşoară pe întreg teritoriul României, în toate cele 937 de unităţi ale reţelei BRD.

La această promoţie pot participa persoanele fizice, clienţi BRD cu vârsta de peste 18 ani, care recomandă unei alte persoane să îşi refinanţeze prin BRD unul sau mai multe credite, iar aceasta din urmă contractează creditul de refinanţare.

„În cadrul promoţiei îi recompensăm atât pe clienţi – pentru fidelitate şi încrederea pe care o au in BRD -, cât şi pe recomandaţii acestora, care vor putea cumula avantajele a două oferte promoţionale: pe de o parte profită de promoţia ReStart, aflata în curs de derulare şi, pe de altă parte, le oferim facilităţi şi gratuităţi speciale”, a declarat Philippe Lelarge, Directorul executiv al Departamentului Strategie şi Marketing al BRD – Groupe Societe Generale.

Astfel, în cadrul campaniei „Recomandă BRD pentru refinanţarea creditelor”, clienţii vor fi premiaţi cu 100 lei, iar cei recomandaţi, care îşi refinanţează creditele prin BRD, beneficiază de condiţii preferenţiale pentru cardul de credit BRD „Punct Card”.

BRD-Groupe Société Générale este cea de-a doua bancă din România după totalul activelor şi are cea de-a doua capitalizare bursieră la BVB. BRD face parte din Grupul Société Générale, unul dintre cele mai mari grupuri de servicii financiare din zona euro. Grupul are 161.000 de angajaţi în toată lumea, pe trei activităţi – cheie:

– Retail banking, finanţări specializate şi asigurări
– Private Banking, Gestiune de active şi servicii pentru investitori
– Corporate & Investment Banking

Leave a Response