|joi, septembrie 23, 2021
  • Follow Us!

De la reclamele cu India şi Singapore pe Eurosport, la spotul “Vino la Vâlcea 

• Cum şi-a făcut Râmnicu Vâlcea clip de promovare turistică:

De la reclamele cu India şi Singapore pe Eurosport, la spotul “Vino la Vâlcea”

Râmnicu Vâlcea îşi face loc în rândul oraşelor turistice din ţara noastră. Miercuri, primarul municipiului, Romeo Radulescu a anunţat că videoclipul de promovare turistică “Vino La Vâlcea” a primit aviz favorabil de la CNA şi că în curând îl vom vedea pe micile ecrane. “îl vom da tuturor televiziunilor care doresc să-l difuzeze. E gratis pentru că nu face reclamă decât la oraş”, a declarat primarul Romeo Rădulescu. Edilul mai spune că spotul a fost făcut cu specialiştii proprii din primărie şi că ideea i-a venit după ce a văzut “pe Eurosport acele reclame frumoase cu India şi Singapore”.

“Este prima etapă din programul de promovare turistică a comunităţii. Eu cred că în cele 30 de secunde ale spotului am reuşit să comasăm tot ce înseamnă Râmnicu Vâlcea. Esenţele se păstrează în sticle mici, după cum era acea expresie. “Vino la Vâlcea” sau “Come To Vâlcea” vor putea fi vizualizate cât de curând pe site-ul primăriei şi în maxim o lună pe televiziuni la nivel naţional”, a declarat Rădulescu, citat de Agerpres.

Spotul video “Vino la Vâlcea” face o sinteză de 30 de secunde a oraşului şi prezintă diverse imagini ale urbei cu edificii culturale şi monahale, parcuri, date despre comunitate, câteva posibilităţi de petrecere a timpului liber, dar şi cadre cu echipa de handbal Oltchim Râmnicu Vâlcea, una dintre puţinele echipe de sport din ţară care realizează performanţe la nivel internaţional an de an.

“Am decis elaborarea unui astfel de spot imediat dupa finalizarea Strategiei de sport-cultură. Pe noi ne interesează ca Râmnicu Vâlcea să devină un oraş turistic. Am considerat necesar un asemenea spot. El a fost făcut oarecum în grabă. Anul acesta vom face unul mai bine pus la punct, dar pentru început este o secvenţă destul de bună”, a declarat Romeo Rădulescu.
Primarul din Râmnicu Vâlcea ne-a mai spus ca spotul a ajus deja la televiziunea de stat şi speră ca de luna viitoare el să fie difuzat.

“îl vom da tuturor televiziunilor care doresc să-l difuzeze. Este gratis deoarece nu face reclamă decât la oraş, nu face reclama la altceva. Nu este niciun buget. Ne propunem să atragem câţi mai mulţi oameni care să vină să vadă oraşul. Este un oraş foarte frumos în care ai ce să faci, în care nu te plictiseşti. Este normal ca noi să-l promovăm. Până la urmă trebuie să ştim să ne vindem produsul. Zona Râmnicului este zona cu cele mai multe mănăstiri din ţară raportat la regiuni. Mai multe decât în Moldova. Avem foarte multe legate de istoria României şi ar fi păcat să nu le promovăm”, a mai declarat Rădulescu.

 

“Vino la Vâlcea”, producţie in-house după o idee deja testată pe piaţă

Spotul “Vino la Vâlcea” are şi o variantă similară în engleză, “Come to Vâlcea”, însă edilul vâlcean ne-a precizat că publicul ţintă este format din români: “Nu mă refer la străini, pe mine mă interesează românii, eu sunt un patriot. Avem şi o versiune în engleză că pe TVR Internaţional va fi publicat în limba engleză. în primul rând mă adresez populaţiei din România”.
Clipul de promovare face parte din Strategia Culturală a oraşului Râmnicu Vâlcea a cărui buget este de aproximativ 450.000 lei pe tot anul, însă recunoaşte că spotul video a fost o producţie in-house după o idee preluată de la reclamele ţărilor exotice pe postul Eurosport.

“Materialul video l-am făcut noi cu specialiştii noştri din primărie. Este făcut de noi, avem aici un om foarte talentat. Ne-au mai ajutat şi colaboratori de-ai noştri. Noi aici în provincie facem totul cu bani puţini pentru că nu avem, nu ne putem permite. M-am uitat pe Eurosport şi am văzut acele reclame frumoase la India, la Singapore şi la alte ţări şi am considerat şi că Râmnicu Vâlcea poate să facă acest tip de reclamă”, a declarat Romeo Rădulescu.
în plus, primarul din Vâlcea a mai precizat pentru Agerpres că “pe drumurile naţionale, europene vor apărea panouri cu reclama focusată pe Râmnic. Râmnicu Vâlcea va deveni o destinaţie de excelentă pentru turişti”.

Râmnicu Vâlcea sau Hackerville

Noua campanie turistică a oraşului Râmnicu Vâlcea vine după ce la sfârşitul lunii ianuarie, revista americana de tehnologie Wired publica un reportaj în care povestea cum s-a transformat oraşul în Hackerville. Articolul detaliază evoluţia criminalităţii informatice, metodele folosite de hackeri şi consecinţele pe care le-a avut asupra zonei şi asupra reputaţiei României, atât online, cât şi în plan internaţional.
“Râmnicu Vâlcea are doar 120.000 de locuitori, dar în lumea experţilor în securitate din întreaga lume are un alt nume: Hackerville. Oraşul este plin de escroci online care bântuie străzile în maşini europene scumpe. Maşinile scumpe sufocă străzile din centrul oraşului – BMW-uri, Audi-uri şi Mercedes-uri conduse de tineri pe la 20 de ani cu lanţuri de aur la gât. îmi întreb şoferul de taxi dacă toţi aceşti tineri au job-uri foarte bine plătite, iar el râde, făcând semn cu mîna ca şi cum ar scrie pe o tastatura. “Fură bani de pe internet”, spune el. Aşa îşi începe călătoria în România reporterul revistei Wired, Yudhijit Bhattacharjee.

(www.hotnews.ro)

“Clipul “Raid max”, pentru alungat turiştii”?

Referitor la acest videoclip jurnalistul Gheorghe Smeoreanu a realizat o cronică acidă intitulată “Clipul “Raid max”, pentru alungat turiştii”, din care aflăm printe altele: “…Mai întâi, fiindcă filmuleţul nu are o idee, în sensul în care Noica spunea că în creaţia culturală trebuie “să ataci cu o idee”. El pare compus din fragmente căzute la masa de montaj ale unui adevărat clip, ce ar fi trebuit să fie şi, vorba poetului, niciodată n-a mai fost. Filmarea este amatoristică, de nunţi şi botezuri, culorile nu au expresivitate, se ratează repere cu adevărat importante pentru Rm. Vâlcea, cum ar fi Zăvoiul şi Anton Pann, Cetăţuia şi Oltul, Colegiul Lahovary şi Casa Simian, cele două teatre şi Filarmonica, lansările nebune de carte şi hotelul muzeu al lui Sofianu etc. Să nu mi se spună că au fost “atinse” unele dintre aceste subiecte, fiindcă voi răspunde cu epigrama lui Păstorel: “Stimată Doamnă şi distinsă,/când v-aţi simţit profund atinsă/ eraţi călare sau întinsă ?”

Convenim că acest clip este un eşec şi aş mai adăuga faptul că atunci când l-am văzut pentru prima oară mi s-a făcut pielea de găină şi mi-am zis: Doamne, eu chiar aici m-am născut, atât de provincial e oraşul acesta, unde suntem oare, la Fălticeni, în locul despre care zicea Sadoveanu că nu s-a întâmplat nimic ? Fie vorba între noi, nu ştiu dacă despre Fălticeni e vorba, îmi amintesc doar de tristeţea nesfârşită a prinţului Lai Cantacuzin şi de erotismul tăios al Dariei Mazu, cum s-ar spune, ar avea şi Fălticenii povestea lor, doar noi nu vrem să o avem pe a noastră. Şi câte nu s-au întâmplat în Vâlcea ! Eu aş fi dat scenariul lui Constantin Mateescu, să ne reamintească el un “Bal la Casa Ofiţerilor” şi regia lui Iulian Margu, să facă din Râmnic o a doua “Humoresca”. Ce să-i faci însă, lipsă de experienţă şi mai ales de curaj !

…După părerea mea, primarul Romeo Rădulescu a înregistrat cu acest clip un succes istoric. Este pentru prima oară când îşi permite Râmnicul să iasă pe piaţă cu aşa ceva, iar ideea trebuie salutată fără rezerve. Clipul poate fi schimbat de o mie de ori, demersul rămâne şi el exprimă poate cel mai bine faptul că Rădulescu este un tip modern şi curajos, poate cel mai racordat la spiritul timpului dintre toţi cei care compun clasa politică şi administrativă vâlceană. “

Leave a Response