Volkswagen vine cu un motor îmbunătățit și un rezervor de CNG suplimentar pentru versiunea Golf TGI

joi, 21 martie 2019

 

 

Strategia Volkswagen în ceea ce privește gazele naturale comprimate continuă să câștige teren astfel Golf Variant TGI se alătură acum variantelor Polo TGI și Golfului TGI ca fiind disponibile cu un nou motor ecologic și o gamă extinsă folosind gaz natural comprimat (CNG) sau RNG.

În ceea ce privește  modele Polo TGI și Golf TGI, acestea dispun acum de trei rezervoare cu gaze naturale comprimate - în loc de  două ca până acum - crescând autonomia pe gaz natural comprimat (CNG).

Cele trei rezervoare de gaz natural comprimat nu creează un disconfort, nefiind nevoie de compromisuri în ceea ce privește spațiul ele fiind integrate sub pardoseală.

În același timp, rezervorul suplimentar mărește autonomia motorului pe gaze naturale cu până la 80 de kilometri față de predecesorul său.

Datorită procesului de combustie TGI Miller și geometriei variabile a turbinei (VTG) a turbocompresorului motorul de 1.5 litri, cu patru cilindri, cu 96 kW (130 CP) și cuplul de 200 de Nm noi oferă o performanță îmbunătățită semnificativ. Acest motor este în primul rând alimentat cu CNG - rezervorul de benzină este mai mic și prin urmare, servește doar ca o rezervă.

Rezervorul de benzină redus la 9 litri (pentru Golf Variant TGI acesta asigurând o autonomie de aprox. 200 de kilometri) servește acum doar ca rezervă, acest lucru fiind denumit concept de unitate cvasi-monovalentă. Cu alte cuvinte, autonomia a crescut cu aproximativ 80 de kilometri, ajungând până la 440 km (bazate pe WLTP) utilizand numai gaz natural comprimat.

Cele trei rezervoare de gaz natural au o capacitate de 115 litri, ceea ce corespunde unei greutăți totale de 18,3 kilograme. Rezervoarele sunt fabricate din plastic armat cu fibră de carbon (CFRP) sau din metal.

Emisiile de CO2 ale unui vehicul ce folosește gaze naturale comprimate sunt mult mai mici decât cele ale unui vehicul cu un motor convențional, deoarece arderea gazelor naturale comprimate (CNG) eliberează cu 25% mai puțin CO2 decât benzina.

Datorită procesul inovativ de divizare lambda, gazele naturale ard extrem de curat: eșapamentul emite mult mai puțin monoxid de carbon și oxid de azot (NOX).

Utilizarea biometanului (RNG) sau e-gaz-ului are ca efect reducerea suplimentară a emisiilor de CO2, deoarece biometanul este obținut din materie vegetală și e-gazul din surplusul de energie verde. Ambele pot fi adăugate în combustibili sau pot fi disponibile ca biocombustibili.

Sursa:https://www.ngvglobal.com/blog/vw-adds-improved-engine-and-extra-cng-to-golf-variant-tgi-0314

 

În România, Denisson Energy, firmă membră a grupului Antares, și Asociația Gazului Natural pentru Vehicule NGVA România dezvoltă proiectul CNG România, care vizează implementarea a 9 stații de alimentare a vehiculelor cu gaz natural comprimat (CNG ) de-a lungul coridoarelor pan-europene.

Proiectul, în valoare de 5,2 milioane de EUR, este derulat în cadrul programului CEF al Agenției pentru Inovație și Rețele (INEA) a Comisiei Europene și este cofinanțat de Uniunea Europeană cu 85% din valoarea acestuia.

Detalii despre proiect și stadiile de implementare puteți găsi accesând www.cngromania.eu.

Notă: Responsabilitatea privind această publicație revine integral autorului. Uniunea Europeană nu este responsabilă pentru modul în care sunt utilizate informațiile publicate.

Antares bun

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

  • PUBLICITATE

  • https://www.mocanuvicentiu.ro/
  • PARTENERI MEDIA

  • © 2024 Ziarul de Valcea. Toate drepturile rezervate.

    Web Design by DowMedia

    Ne gasiti si pe