|luni, martie 25, 2019
  • Follow Us!

Ford lansează modelul Aspire pe CNG în India 

1550233963-FORD_ASPIRE_CNG-2.jpg

 

Ford India  actualizează modelul Aspire cu o opțiune pe CNG. Opțiunea bi-combustibil va face parte din gama Ambiente și Trend Plus la un preț de 8.783 dolari pentru modelele Rs 6,27,414 și 9.972 dolari pentru modelele Rs 7,12,314.

Ford Aspire va fi echipat cu un kit CNG secvențial, proiectat și fabricat în Italia iar furnizarea și instalarea este realizată de firma Lovato India (Krishna Landi Renzo India Private Limited).

Kitul CNG este potrivit pentru motorul de 1,2 litri benzină, ce are un cuplu de 95 CP și cuplu de vârf de 120 Nm fiind compus dintr-un cilindru cu suspensie eficient. Noul motor cu trei cilindri al lui Ford Aspire a fost lansat pe piață în octombrie 2018.

Vinay Raina, director executiv de Marketing, Vânzări și Service Ford India, declară că „Noul Aspire pe CNG este o alternativă eficientă de combustibil, prietenoasă cu mediul pentru clienții noștri. Cu un cost de întreținere de numai  0,64 dolari pe 100 km, noul Aspire pe CNG va oferi clienților o stare de liniște, fără a compromite performanțele, siguranța sau spațiul”.

Ford oferă ceea ce ei numesc o garanție, de doi ani sau100.000 de kilometri. Pentru un randament corespunzător, vehiculul trebuie verificat la fiecare 10.000 de kilometri, iar kiturile de CNG necesită service după fiecare 20.000 kilometri.

 

În România, Denisson Energy, firmă membră a grupului Antares, și Asociația Gazului Natural pentru Vehicule NGVA România dezvoltă proiectul CNG România, care vizează implementarea a 9 stații de alimentare a vehiculelor cu gaz natural comprimat (CNG ) de-a lungul coridoarelor pan-europene.

Proiectul, în valoare de 5,2 milioane de EUR, este derulat în cadrul programului CEF al Agenției pentru Inovație și Rețele (INEA) a Comisiei Europene și este cofinanțat de Uniunea Europeană cu 85% din valoarea acestuia.

Detalii despre proiect și stadiile de implementare puteți găsi accesând www.cngromania.eu.

Notă: Responsabilitatea privind această publicație revine integral autorului. Uniunea Europeană nu este responsabilă pentru modul în care sunt utilizate informațiile publicate.

Antares bun

Leave a Response