|luni, decembrie 18, 2017
  • Follow Us!

Annabella îmbracă haine noi! 

Annabella îmbracă haine noi!

Odată cu finalizarea procesului de remodelare a magazinului său din Râmnicu Vâlcea, din incinta complexului comercial Winmarkt Cozia, Annabella anunşă şi începerea procesului de rebranding a întregului lanţ de marketuri şi supermarketuri.

Magazinul Annabella, din incinta complexului comercial Winmarkt Cozia, a intrat într-un proces de remodelare care a vizat îmbunătăţirea experienţei de cumpărare pentru clienţii săi. Remodelarea aduce, pe lângă gama deosebit de bogată de produse, dispusă acum într-o mai bună organizare, noi raioane, cum este cel de patiserie, de unde clien╚øii pot alege din varietatea de produse proaspăt scoase din cuptor.
O altă sec╚øiune ofertantă pentru cumpărători este aceea de vinuri. ÔÇ£Ne-am dorit întotdeauna ca cei care ne trec pragul să ╚Ötie că aici gasesc, cu siguran╚øă, ceea ce caută. Am decis să avem o sec╚øiune dedicată vinului, unde punem la dispozi╚øia clien╚øilor o gamă bogată de vinuri care să satisfacă cele mai preten╚øioase gusturi.”, afirmă Dorina Mutu, Director Executiv Annabella.

Redeschierea magazinului aduce cu sine ╚Öi o noutate absolută pentru Râmnicu Vâlcea, un raion special destinat pe╚Ötelui proaspăt ╚Öi specialită╚øilor din peste, dar, mai ales, fructelor de mare. ÔÇ£Consumatorii ╚Öi-au diversificat foarte mult gusturile. Am sesizat necesitatea unei sec╚øiuni speciale pentru pe╚Öte ╚Öi fructe de mare a pie╚øei din Râmnicu Vâlcea ╚Öi ne bucurăm să fim primii care oferă clien╚øilor, în primul rând, posibilitatea alegerii fructelor de mare proaspete, dar ╚Öi a pe╚Ötelui proaspăt”, a declarat Ioan Deac, Director Comercial Annabella.

Pe lângă noută╚øile amintite, Annabella anun╚øă începerea procesului de rebranding.

Redefinirea strategiei de brand ╚Öi a identită╚øii vizuale ale acestuia sunt menite să creeze o viziune proaspătă, ce exprimă vitalitate ╚Öi optimism, cu o arhitectură de brand nouă, care men╚øine esen╚øa acestuia ╚Öi se construie╚Öte în jurul tradi╚øiei ╚Öi a istoricului bogat al brandului.

Logo-ului Annabella, păstrat în forma sa ini╚øială, prin caracterul ╚Öi culoarea verde deja bine cunoscute, i se alătură promisiunea brandului de a fi ÔÇ£Cu tine, zi de zi!”, întregită de un simbol special conceput să-l completeze. Culorile brandului au fost împrospătate cu infuzia de ro╚Öu a simbolului puternic ╚Öi memorabil, mărul pârguit de soare, ce aduce o notă diferen╚øiatoare, plină de optimism.

ÔÇ£Ne dorim să fim în permanen╚øă în pas cu clien╚øii no╚Ötri, ╚Öi pentru că suntem un brand viu, evolu╚øia a venit inevitabil. Am ÔÇ£taiat panglica” rebrandingului în magazinul Annabella, din incinta complexului commercial Winmarkt Cozia, dorind să continuăm procesul de remodelare ╚Öi rebranding în fiecare dintre magazinele noastre, pentru o imagine unitară ╚Öi spre satisfacerea a╚Öteptărilor clientilor no╚Ötri”, spune Dorina Mutu, Director Executiv Annabella.

Despre Annabella SRL:

Cu o tradiţie îndelungată pe piaţa retalerilor din România, Annabella SRL, oferă clienţilor săi, încă de la înfiinţarea în 1994, produse alimentare şi nealimentare de calitate la cele mai bune preţuri, orientate către nevoile, dorinţele şi sugestiile acestora. În momentul de faţă, grupul Annabella are un număr de peste 1000 angaja╚øi ╚Öi 40 de marketuri ╚Öi supermarketuri în judeţul Vâlcea.

Leave a Response